Вівторок, 24.10.2017, 12:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Миргородська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7

Меню сайту
Випускникам
Влітку
Гаряча лінія

Методична робота в школі

Нормативна база до нового 2017-2018 навчального року


Лист Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 1/9-315 "Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів"

Лист МОНУ від 09.08.2017 № 1/9-436 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році"

Методичні рекомендації щодо впровадження SТЕМ-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік
Про зміни в Типових навчальних закладах

Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804 "Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Колегія Міністерства освіти і науки України "Оновлення програм для базової загальної середньої освіти" (презентація)

Нормативні документи МОН




МОН надало школам переліки програм і літератури

Визначаємо функціональні обов’язки класного керівника


Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/305-qqq-16-m12-21-12-2016-viznachamo-funktsonaln-obovyazki-klasnogo-kervnika

Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.

Хмарні технологіої для навчання (на сайт до Рибіної О.І.)

Створення інтерактивних зображень ThingLink (на сайт Ксьонз О.М.)

Національно-патріотичне виховання Рекомендації МОН 

Проектна діяльність як засіб формування ІКТ-компетентності учнів 

ІКТ в діяльності педагогічного працівника (дистанційне навчання)

Методичний банк   Джерело: http://www.pedrada.com.ua/rubric/18


Атестація педагогів  Джерело: http://www.pedrada.com.ua/rubric/32


Психолого-педагогічний супровід освітнього процесу    Джерело: http://www.pedrada.com.ua/rubric/21


Методична робота в школі 

З метою подальшого вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення рівня методичної роботи, підвищення фахового рівня вчителів школи, їх готовності до інноваційної діяльності, з метою створення необхідних умов для всебічного розвитку учнів, збереження та зміцнення їх здоров’я та соціальної адаптації, керуючись основними документами про організацію та проведення методичної роботи з педкадрами:

  • Законом України про загальну середню освіту;
  • Положенням про методичний кабінет середнього закладу освіти;
  • Положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом МОН № 930 від 06.10.2010 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників» та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.12.2010  за № 1255/18550
  • Річним планом роботи школи.

Згідно з річним планом роботи школи, педагогічний колектив працював над єдиною методичною проблемою: «Особистісно-зорієнтований підхід у навчально-виховній діяльності як засіб творчості вчителя й учнів та формування загальнолюдських цінностей.  Сучасні методики оцінювання компетентностей учнів».

На початку року була створена науково-методична рада школи на чолі з заступником директора з навчальної роботи  Рибіною О.І до складу її ввійшли  директор школи Василевич В.Л., заступник з виховної роботи Василова І.В., голови методичних об'єднань, учителі вищої кваліфікаційної категорії:  Гилюн С.М., , Пелих Н.В., Зосим А.В., Глушко Л.В.

Протягом навчального року на засіданнях науково-методичної ради розглядались такі питання:

ЗАСІДАННЯ №1

1. Вибори секретаря методичної ради.

2. Організація методичної роботи в школі у 2014-2015 н.р. Шляхи реалізації науково-методичної проблеми «Особистісно-зорієнтований підхід у навчально-виховній діяльності як засіб творчості вчителя й учнів та формування загальнолюдських цінностей.  Сучасні методики оцінювання компетентностей учнів».

3. Затвердження плану роботи ради методичного кабінету на 2014-2015 н. р.

4. Організація науково-дослідницької роботи учнів у 2014-2015 н.р.

5. Вимоги до плану роботи методичного об’єднання вчителів-предметників.

ЗАСІДАННЯ № 2

1. Підготовка та проведення педагогічної ради «Взаємозв’язок сім’ї та школи в інтересах особистості дитини».

2. Про участь у конкурсі педагогічної майстерності "Учитель року – 2015” .

3. Про підсумки вивчення питання «Дозування домашніх завдань з навчальних предметів».

ЗАСІДАННЯ № 3

1. Аналіз результативності виступу учнівської команди у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін навчального плану, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН.

2. Про хід атестації педагогічних працівників.

3. Про підготовку узагальнених матеріалів з досвіду роботи вчителів-предметників на  ярмарок педтехнологій  «Вернісаж методичних ідей».

ЗАСІДАННЯ №4

1. Про результати організації і проведення методичної роботи з педагогічними кадрами. Звіт про роботу методичних об’єднань, творчих груп вчителів-предметників.

2. Підсумки курсової підготовки, підвищення кваліфікації педагогічних працівників за навчальний рік.

3. Вироблення і прийняття рекомендацій щодо основних напрямків методичної роботи школи в 2015-2016 навчальному році.

4. Про випуск учнів 9, 11 класів та переведення учнів 1 – 8, 10 класів до наступних класів.

На засіданнях педагогічних рад учителями школи розглядались та були вивчені такі питання:

1. Взаємозв'язок сім'ї та школи в інтересах особистості дитини.

2. Вплив оцінювання на психологічний стан учня.

3. Стан викладання географії.

Було проведено педагогічні читання, на яких розглядалися такі питання:

  1. Реалізація захисту дитини в практиці роботи педагогічного колективу.
  2. Резерви підвищення ефективності уроку.
  3. Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів.

Специфіку діяльності школи визначають такі освітні технології:

1. Інтерактивність у навчанні і вихованні: Ксьонз О.М., Драгуцан С.О., Зосим А.В., Василевич В.Л.

2. Технологія комунікативного спілкування: Ходько О.А., Рибіна О.І.

3. Комп'ютерно-інформаційна технологія: Чухій С.В., Шпак І.М., Глушко Л.В.

4. Проблемне навчання: Легка З.В., Білоцерковець Н.В.

5. Технологія рівневої диференціації: Худолій Н.О.

6.Технологія критичного мислення: Гилюн С.М.

В школі працює 5 методичних об'єднання: вчителів філологічних наук, вчителів точних та природничих наук, вчителів початкових класів, вчителів художньо-естетичного циклу, класних керівників. Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Діяльність  їх була спланована на основі Річного плану роботи школи . На  запланованих  засіданнях  методичних об’єднань обговорювалися як організаційні питання (рекомендації МОНУ, рекомендації ММК щодо викладання і вивчення навчальних предметів у 2014-2015  н. р., підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання.

Методичне об'єднання вчителів філологічних наук працювало над проблемою «Вироблення в учнів компетенції комунікативно виправдано користуватися засобами мови в різних життєвих ситуаціях». Результати роботи об'єднання:

  1. Учителі М О підвищували рівень педмайстерності у творчій групі «Ділова гра – ефективна форма організації методики навчання».
  2. Проведено міський науково – практичний семінар “Ефективне впровадження нових технологій як умова підвищення мотивації педагогів” (Глушко Л.В., Гилюн С.М.)
  3. Вивчення передового педагогічного досвіду Гилюн С. М. “Розвиток креативної компетенції учнів на уроках словесності”.
  4. Обмін досвідом. Проектне навчання. Прислівник. Урок – проект. Мода. (7 клас Ксьонз О. М.).
  5. “Креативне мислення у 6 класі на уроках світової літератури” (Гилюн С. М.).
  6. Проведено урок – зустріч. Література рідного краю. Зустріч із М. Олійник-Локай “Така, як усі, і все ж неповторна…” (Ксьонз О. М.)
  7. Створено відеоролик “Формування активної читацької особистості на уроках укр. мови та літератури.”
  8. До 80-річчя з дня народження В. Симоненка “Витязь молодої української поезії” Літературно – музична композиція (Гилюн С. М.)
  9. До 85-річчя з дня народження Ліни Костенко “Поезія – це завжди неповторність”. ( Виступ театральної студії. Гилюн С. М.)
  10. Проведено предметні тижні. У рамках тижня: літературний брейн-ринг “Я люблю літературу”, мовно – літературна гра “Ігри патріотів” (Ксьонз О. М.).

На протязі 2014-2015 навчального року методоб’єднання вчителів точних та природничих наук працювало над проблемою «Формування особистості учня в процесі навчання».

  1. Голова методоб’єднання Білоцерковець Н.В. готували виступ на педраді «Вплив оцінювання на психічний стан учня».
  2. Чухій С.В., Легка З.В. підготували разом з учнями проекти:

-  «День Землі» (відео);

-  «Весна у моєму місті» (5 клас, проект);

-  «Клумба моєї мрії»  (3 клас, проект);

-  «Сільськогосподарські рослини» (6 клас, проект).

3. Білоцерковець Н.В. виступила на міському методичному об’єднанні «Екологічна освіта на уроках хімії».

Методичне об’єднання вчителів початкових класів працювало над проблемою  «Особистісно-діяльнісний розвиток школярів на засадах творчого індивідуального проектування». Пелих Н.В. брала участь у роботі семінару на тему: «Формування комунікативності на уроках математики у школі».Члени МО об’єднання взяли участь у педагогічних читаннях на тему «Ян Амос Коменський – основоположник педагогічної науки».

Особлива увага приділялась самоосвіті педагогів. Курсова перепідготовка здійснювалась у 2014-2015 н.р. згідно з перспективним планом. Її пройшли такі  вчителі: Легка З.В., Павлов О.С., Худолій Н.О.

У звітному році було атестовано 2  педагогічних працівника:

1. Глушко Л.В., учитель української мови та літератури, підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання Старший учитель.

2. Мовчан Л.В., учитель  фізичної культури, підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії.

У ході атестації було проведено вивчення досвіду роботи вчителів шляхом відвідування уроків, співбесід, анкетування учнів, батьків, колег; учителі провели цикл відкритих уроків: Глушко Л.В. з української літератури, Мовчан Л.В. з фізичної культури, на яких були присутні члени атестаційної комісії школи, методисти відділу освіти, учителі шкіл міста.

Вивчення стану викладання окремих предметів здійснювалося згідно з   перспективним планом. У 2014-2015 н.р. було вивчено стан викладання  фізики, астрономії, образотворчого мистецтва, географії, роботи ГПД, здійснено оглядовий контроль перевірки ведення робочих зошитів та зошитів для контрольних і творчих робіт, якість проведення лабораторних і практичних робіт. Видано накази по школі.

Перевірки свідчать про те, що особливу увагу педагогічний колектив школи приділяє підвищенню результативності уроку, забезпеченню усвідомлення учнями необхідності отримання знань,  системності знань учнів, виробленню на заняттях практичних і пізнавальних умінь, здійсненню самостійної роботи та організації виконання домашніх завдань, здатності до самоорганізації, саморозвитку, застосуванню прийомів, що сприяють підвищенню навчальних досягнень школярів, розвитку обдарованості учнів.

З метою з’ясування рівня виконання завдань Державного стандарту було проведено  перевірки щодо дотримання принципу наступності при переході учнів з початкової в основну школу, щодо створення комфортних умов для навчання в школі   першокласникам.  Результати вивчалися на нарадах при директорові, докладно проаналізовані та оформлені у вигляді наказів по школі.

На міських предметних олімпіадах учні школи одержали 1 грамоту за 1 місце, 4  грамоти за ІІ місце, 8  грамот  за ІІІ місце, всього  13  призових місць.

Учень 11 класу Коваленко А. брав участь у ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови, посів ІІІ місце.

Високих якісних результатів у навчальній діяльності досягли вчителі:    Зосим А.В. (6 призерів),  Чухій С.В. (2 призери),  Білоцерковець Н.В. (2 призери), Легка З.В (1 призер), Ходько О.А. (1 переможець).

Учень 11 класу Коваленко А. (учитель Гилюн С.М.) посів ІІ місце у ІІ етапі   конкурсу знавців української мови імені П. Яцика.  Учениця 9 класу Меленівська Д. (учитель Гилюн С.М.) посіла ІІІ місце у ІІ етапі  конкурсу знавців української мови імені П. Яцика.

Учні школи приймали участь у Міжнародних предметних олімпіадах: з математики - Кенгуру, з інформатики - Бобер, з англійської мови – Грінвіч, де стали призерами та переможцями, в міжнародному природничому інтерактивному конкурсі «Колосок», де стали лауреатами та призерами.

За результатами підсумкових оцінок з навчальних предметів (з 192 учнів 2-11 класів) 30 учнів школи мають високий рівень знань, 77 учнів мають достатній рівень знань, 75  учні мають середній рівень знань, 10 – низький рівень знань.

Якість знань учнів школи з навчальних предметів складає 54%.

Учні 11 класу Коваленко А., Кулікова Д. були нагороджені золотою медаллю, Писанка Ю. нагороджений срібною медаллю.

Однак у здійсненні методичної роботи мали місце деякі суттєві недоліки:

  • окремі учителі недостатньо працюють з обдарованими учнями ;
  • педагоги  залишаються інертними до публікацій методичних розробок у фахових виданнях;
  • потребує покращення робота по залученню учнів до написання робіт МАН;
  • потребує покращення робота по залученню вчителів до участі у міському конкурсі «Учитель року».
В цьому розділі є:
Новини освіти в Україні [4]
Актуальні новини освіти в Україні та за кордоном...
Мая Україна [6]
Серія цікавих мультфільмів про Україну «Це – наше і це – твоє»
Шкільні новини [55]
Індивідуальне навчання [1]
Учняям, які працюють за індивідуальною формою навчання
Захист комп’ютера [1]
Інтерактивна дошка [1]
Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Свята та події
Календар свят України. Мова ділового спілкування
Шкільний YouTube
Новини
Вхід на сайт
E-mail:
Пароль:

Миргородська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 | mirschool7@gmail.com © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz